mandag 30. november 2020

 




Mamma Mø og Kråka feirer jul (Cappelen Damm 2008)

Mange blir en smule stresset rett før jul, det er så mye som skal ordnes!  Også Kråka kjenner på julenervene: «-Jeg har ikke skaffet en eneste julepresang til meg selv. Hvordan skal jeg rekke det? Jeg får vingeslag!»

Det er ingen grunn til å få vingeslag, bare sett dere godt til rette i kosekroken og les Mamma Mø og Kråka feirer jul. Denne bildeboken er rett og slett en høytlesingsperle som får dere garantert i julestemning. Har testet det selv, funker hver gang! 

For selv om Kråka som vanlig flakser rundt og greier å ødelegge den minste antydning til julefred, så har Mamma Mø som alltid en god plan. Napp meg i fjøra, julen er reddet, møøøøø!

 Anbefalt av Katrin

Finn boka i bibliotekkatalogen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar